پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنج‌شنبه ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش ۴ تا ٧ درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۰ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر غذا‌های فوق‌فراوری‌شده، غول بیماری‌ها را بیدار می‌کند قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هشدار پلیس فتا | اماکن اقامتی و خودرویی کیش را به صورت اینترنتی اجاره نکنید

  • کد خبر: ۹۹۲۲۵
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
هشدار پلیس فتا | اماکن اقامتی و خودرویی کیش را به صورت اینترنتی اجاره نکنید
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی جزیره کیش از گردشگران این جزیره خواست در دام قیمت‌های ارزان کلاهبرداران اینترنتی کیش در زمینه اجاره ملک و خودرو، نیفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمدرضا رضایی روز دوشنبه با هشدار به گردشگران این جزیره، اظهار داشت: متاسفانه ۹۰ درصد کلاهبرداری‌های اینترنتی این جزیره مربوط به اجاره مسافرخانه و خودرو است که مسافران و گردشگران کیش گرفتار آن شده‌اند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد این کلاهبرداری‌ها در بستر سایت‌های اینترنتی با عنوان دریافت بیعانه از سوی کلاهبرداران انجام شده است.

ریئس پلیس فتا فرماندهی انتظامی جزیره کیش تصریح کرد: کلاهبرداران با استفاده از شیوه‌های اغوا‌کننده از جمله اعلام قیمت پائین اجاره منزل و خودرو در جزیره کیش و دریافت بیعانه برای رزرو، گردشگران را گرفتار می‌کنند.

وی گفت: برای پیشگیری از ادامه روند مجرمان اینترنتی با همکاری مدیران سایت‌های تبلیغاتی، هشدار‌های پلیسی مختص این نوع اقدامات خلاف قانون در کنار آگهی‌ها برای مخاطبان عرضه خواهد شد.

سرهنگ رضایی یادآور شد: گردشگران حتما برای تهیه محل اسکان و خودوری مورد نظر خود قبل از واریز هرگونه وجه به عنوان بیعانه، ابتدا خانه یا خودرو را رویت کرده و پس از آن اقدام به واریز وجه برای اجاره آن بنمایند.

وی بیان داشت: امسال جرایم مربوط به فضای مجازی در جزیره کیش نسبت به سال گذشته از رشد ۳۶ درصدی برخوردار بوده که ۹۸.۵ درصد آن توسط پلیس فتا با محوریت ۷۵ درصد پرونده‌های کلاهبرداری اینترنتی، کشف شده است.

شایان ذکر است؛ پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در بخش فوریت‌های پلیسی مهمترین پل ارتباطی مردم برای پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی و گزارش جرایم اینترنتی است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->